Mycket har hänt sen sist

Ja som sist jag gjorde ett " riktigt" inlägg var ju allt det här med Gustav vi hade gjort slut, allt var jätte jobbigt osv.
Men mycket har förändrats sen dess.
Vi försökte umgås som vänner, det funkade ett tag. Men någonting fanns kvar där hos han. Nånting att han tycker om mig. Sen där på kulturnatten hände det något. Vi kunde inte vara ifrån varandra, vi saknade varandra, så det slutade med att vi va med varandra i slutet av kvällen, när tanken var att vi skulle vara med våra vänner istället för med varandra.
Men vi älskar varandra, och förhoppningsvis kommer vi göra det också. Jag mår bra han mår bra!
Så ja man kan inte säga nå mer än att vi är ett par idag. Vi har hunnit gjort mycket roligt tillsammans sen sist.
Det ända jag vill säga är att jag älskar han!♥

Finns ingen bättre än han 

 

 
 
 
 
Allmänt | |
Upp