Cypern resan 2017

Hello! 
Denna vecka har jag spenderat min vecka i Cypern, Ayia Napa. Jag åkte till Ayia Napa med Gustavs familj, då hans pappa fyllde 50 år, då blev det att vi firade han där. Super trevligt och mysigt. 
Den semestern behövdes för både mig och alla andra. Vi gjorde egentligen inte så jätte mycket när vi var där, förutom att åka fyrhjuling där typ i sand och vatten. Det var faktiskt sjukt kul! Sen åkte vi vattenscooter också. Det hade jag inte gjort innan så de var en upplevelse! Vi åkte även sån här ballong upp i luften fast en båt drog själva ballongen upp i luften, sen landade man i båten också. De var sjukt kul det med. 
Vi hade ju det så kallas Al inclusive, så vi hade ju mat o allt på hotellet, så vi gick ju aldrig ut och åt, Då det var så bra mat på hotellet. Vi låg för det mesta vid poolerna och sola och bada! 
Så nu när man kom hem så är man väldigt trött, inte pga dygnet utan att man blev väldgt trött på värmen. 
här kommer det lite bilder från Cypern det jag har: 
 
 
Allmänt | |
Upp