Kvällsinlägg och uppdatering om livet

Hej! Var ett tag sen! 

Vad har hänt sen jag gjorde ett inlägg här? Jo det ska jag berätta för er nu lite kortfattat.
Jag har börjat min sista termin i skolan. Jag har 4/6 prov kvar på hela min skolgång. Jag är fortfarande förälskad i samma kille sen i somras. Eller kanske ännu mer förälskad <3
Ja somsagt så har de inte hänt så mycket mer. Mitt liv rullar som vanligt. Och ja så kommer de nog se ut nu fram över. Skolan, vardagen, pojkvän, osv. Men om nån månad kanske det blir nåt annat. 

Måndag imorgon: 
Börjar skolan 8.30, går till skolan till 16:05. Antagligen slutar jag tidigare, för har sån jävla snäll lättare! 
Hämta Gustav i Heby, sen bara mysa med han. För jag saknar han så! 
Alltså att det bara har gått typ 12 timmar sen vi sågs så saknar jag han så. Man blir så glad av att vara med han! Ni fattar inte! 

I helgen är jag tillomed ledig från Jobbet! Har nog inte varit det på flera månader! Har stora planer inför helgen! 

Hoppas jag kommer ha ork att blogga mer, även fast jag säger det så ofta! Men jag ska verkligen verkligen försöka nu. 

Men nu ska jag se på nån serie som börjar nu på SVT 1.
Vi hörs imorgon puss och godnatt 


Allmänt | |
Upp