Börjar blogga igen, mer tid

ÅH HEJ!
 
Shit vad länge sen det var nu. Men nu har jag tagit studenten, jag kommer få mera tid över att blogga, inge skolarbeten längre. Detta är overkligt. JAG har gått och blivit VUXEN. Helt sjukt! 
Bilder från studenten kommer typ imorgon, då har jag hunnuit fått in alla bilder från studentdagen. 
Kan avslöja iallafall att jag fick en mackbook Air i studentpresent av min älskade familj ♥ Tack! 
 
 
Det som händer för mig nu är att jag är på Granngården i sommar, sen i höst får jag se vad som händer, om jag blir kvar där, eller om jag måste söka något annat. Om de inte blir Granngården då tänkte jag söka som tillfälligt på typ posten, Tills jag hittar något jag vill jobba på. 
 
Jag och Gustav firar 1 år tillsammans på Måndag. jätte kul och jag hoppas att det kommer vara han och jag, för jag älskar han verkligen!♥
Och sen den 7 på Onsdag fyller systern min 21 år! Herregud vad mycket det är nu... 
 
Ha det så bra så länge PUSS 
 
smakprov från studenten 
 
 
Allmänt | |
Upp