Dagen idag

Vilket ruskit väder det varit idag. Vaknade vid 10, klev upp och åt frukost/lunch, drog sen till stallet. Det är tur att man har ridhus iallafall!
Idag blev de en sån dag där man smörjde sadel och träns, sen senare så gick jag ut och red. Hon var lite busig idag då det var ett sånt ruskigt väder. 
Spänd men fin ändå. 
 
Idag fick jag ett packet från Hööks, då jag ville ha ett par ridbyxor därifrån, så jag fick dom utav Gustav i studentpresent. 
bild här: 
Dom har ju snurrat ett tag på Hööks faceboks sida. 
 
 
 
 
Ledig imorgon med, då jag börjar inte jobba förns på Fredag, dock blir det en lång dag då, då jag jobbar från 11-18. 
 
Nu ska jag sätta mig och kolla klart på Svensson Svensson. Kul att kolla på gamla svenska serier
 
puss och godnatt 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp